Road Angel's Halo schittert met Which? “Best Buy” erkenning

Road Angel, de specialist op het gebied van autotechnologie, viert feest nadat een van zijn populairste producten een belangrijke consumentenprijs heeft gekregen.

De Halo Ultra dashcam van Road Angel is door consumentenkampioen “Which?” geprezen vanwege zijn fantastische beelden, parkeermodus en ingebouwde geheugen en is aangemerkt als “een van de beste die we hebben getest.”

'Wat betreft de algehele beeldkwaliteit is deze camera moeilijk te verslaan. Zelfs in onze zware tests bij weinig licht presteert hij bewonderenswaardig goed', aldus de recensie.

De Halo Ultra is de eerste dashcam die is uitgerust met de nieuwste generatie van de SONY IMX415-beeldsensor. Vergroot de opnameafstand en verduidelijkt obstakels die moeilijk met het blote oog te lezen zijn.

Het ondersteunt 5Ghz Wi-Fi, wat zorgt voor minder interferentie. Dit betekent dat de overdrachtssnelheden tot 300% worden verhoogd, wat zorgt voor snellere en vloeiendere downloads en weergave van opgenomen beelden en afbeeldingen.

Bovendien kan de Halo Ultra, dankzij de nieuwste ADAS-technologie om de verkeersomstandigheden tijdens het rijden te bewaken, worden gebruikt om de bestuurder te waarschuwen voor voetgangers, de nabijheid van voertuigen, overtredingen van de rijstrookregels en andere potentiële gevaren.

'De conclusie van het rapport stelt één simpele vraag: "Moet ik het kopen?"

Hun antwoord is simpel: “Absoluut.”

'Je kunt je voorstellen hoe trots het hele team is op deze ongelooflijke onderscheiding. We hadden geen idee dat het eraan zat te komen, net als bij “Which?” en dat is wat deze erkenning zo bijzonder maakt.

'We weten dat we een uitstekend productassortiment hebben, van dashcams tot veiligheidsvoorzieningen, maar om zo'n fantastische, objectieve getuigenis van een derde partij te krijgen van The Consumer Champion hier in het Verenigd Koninkrijk, is echt een pluim op de hoed.'

Which? staat bekend als de Britse consumentenkampioen. Het is niet voor winst en alleen voor het beschermen van consumenten – een krachtige kracht voor het goede, met als doel het leven “eenvoudiger, eerlijker en veiliger te maken voor iedereen.”