Retourbeleid

Bij Phase International Ltd, Space Data Centres Ltd en/of hun dochterondernemingen (Road Angel) kunt u de meeste artikelen binnen 30 dagen na ontvangst van de levering retourneren.

Bij Road Angel willen we dat u tevreden bent elke keer dat u bij ons winkelt. Soms weten we echter dat u artikelen wilt retourneren en volgens de wet heeft u het recht om de aankoop van de meeste artikelen binnen 14 dagen te annuleren zonder opgaaf van reden. U hebt ook wettelijke rechten als goederen niet zijn zoals beschreven, niet geschikt zijn voor het beoogde doel of niet van bevredigende kwaliteit zijn.

Wettelijk herroepingsrecht

U hebt het wettelijke recht om uw bestelling om welke reden dan ook te annuleren binnen 14 dagen vanaf de dag dat u het artikel ontvangt (zie clausule 2 van onze verkoopvoorwaarden voor de volledige instructies over annulering en meer informatie over uw recht op annulering). Wij accepteren alleen annuleringen via telefoon - 0330 320 3030, e-mail - sales@roadangelgroup.com of post - Road Angel Returns, DB House, Rani Drive, Nottingham, NG5 1RF, Verenigd Koninkrijk.

Ons vrijwillige retourbeleid

Naast uw wettelijke annuleringsrechten zoals hierboven beschreven, kunt u de meeste producten binnen 30 dagen na ontvangst van de producten retourneren als de producten compleet zijn en in ongebruikte en onbeschadigde staat zijn. Wij accepteren alleen retourzendingen via telefoon - 0330 320 3030 of per post - Road Angel Returns, DB House, Rani Drive, Nottingham, NG5 1RF, Verenigd Koninkrijk.

Houd er rekening mee dat dit retourbeleid geen invloed heeft op uw wettelijke rechten en dus ook niet op uw herroepingsrecht zoals hierboven beschreven.

Houd er rekening mee dat u elk artikel in dezelfde staat moet retourneren als waarin u het hebt ontvangen. Dit betekent dat nieuwe artikelen nieuw, ongebruikt en compleet (inclusief alle accessoires) moeten worden geretourneerd. Terugbetalingen voor geretourneerde artikelen die niet in deze staat zijn ontvangen, kunnen worden verlaagd.

Retourmethoden

In de meeste gevallen zal Road Angel u een vooraf betaald retourlabel verstrekken als het artikel/de artikelen defect, beschadigd of onjuist zijn. Als u het artikel/de artikelen om een ​​andere reden retourneert, moet u de directe kosten voor het retourneren van deze goederen dragen. U kunt aansprakelijk worden gesteld als de waarde van de geretourneerde goederen afneemt als gevolg van de behandeling van de goederen (behalve wanneer dit nodig was om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen).

Houd er rekening mee dat bepaalde soorten artikelen niet in aanmerking komen voor annulering of retournering onder ons retourbeleid. Meer informatie vindt u in de Gebruiksvoorwaarden en Verkoopvoorwaarden.

Wij behouden ons het recht voor om retourzendingen te weigeren of onze kosten en uitgaven in rekening te brengen als wij het product niet in nieuwe, ongeopende staat ontvangen.

Andere wettelijke rechten

U hebt aanvullende rechten met betrekking tot onjuiste, beschadigde of defecte goederen. Voor meer informatie over deze wettelijke rechten, bezoek de website van Citizens Advice op: www.citizensadvice.org.uk . Deze link is bedoeld om onze klanten te helpen de rechten te vinden die zij hebben wanneer goederen niet zijn zoals beschreven, niet geschikt zijn voor het doel of niet van bevredigende kwaliteit zijn.

Als u per post contact met ons wilt opnemen, schrijf dan naar:

Road Angel Group, DB House, Rani Drive, Nottingham, NG5 1RF, Verenigd Koninkrijk*

*Om sneller antwoord te krijgen, kunt u ons bellen op 0330 320 3030 of een e-mail sturen naar sales@roadangelgroup.com.

Verwijdering van Persoonsgegevens

Wanneer u een product om welke reden dan ook retourneert, moet u dit doen in de exacte staat waarin u het van In Phase International Ltd, Space Data Centres Ltd en/of hun filialen (Road Angel) hebt ontvangen. In dit opzicht moet u alle persoonlijke gegevens met betrekking tot u en/of een derde partij die mogelijk aanwezig kunnen zijn in hetzelfde artikel volledig verwijderen, verwijderen en elimineren, en moet u elk account dat mogelijk aan hetzelfde artikel is gekoppeld, loskoppelen. U bent volledig verantwoordelijk voor elke datalek dat kan optreden als u dit niet doet. U moet uit het geretourneerde product en uit de doos met het geretourneerde product elk artikel verwijderen dat niet bij het geretourneerde product hoort zoals oorspronkelijk ontvangen van Road Angel. Road Angel is niet verantwoordelijk voor dergelijke artikelen die u per ongeluk in het geretourneerde product of in de doos met het geretourneerde product hebt achtergelaten.

Reparatie & Service

Hieronder vindt u informatie over het geval dat u een artikel naar ons terugstuurt ter reparatie, of dat een reparatie nodig is vanwege een defect of beschadigd artikel binnen de garantieperiode.

  • Alle retourzendingen moeten naar ons worden verzonden via traceerbare postdiensten met voldoende verzekering. Road Angel kan niet aansprakelijk worden gesteld voor ontbrekende eenheden die niet op deze manier aan ons zijn geretourneerd.
  • Het is mogelijk dat we de verpakking niet kunnen retourneren. Als het in de originele verpakking naar ons wordt verzonden, kunnen we de retournering ervan niet garanderen.
  • Als er bij uw retourzending vermoedelijk sprake is van een stroomprobleem, dient u ALLE oplaadaccessoires te retourneren.
  • Wij streven ernaar om uw apparaat binnen 7-10 werkdagen te repareren. Het kan echter tot 14 werkdagen duren voordat uw apparaat volledig is verwerkt en geretourneerd.
  • Een kopie van het aankoopbewijs is vereist wanneer u een artikel retourneert vanwege een defect of beschadigd artikel binnen de garantieperiode.
  • Voor artikelen die buiten de garantieperiode vallen, kunnen reparatiekosten in rekening worden gebracht (zie onderstaande kosten).
  • Wij behouden ons het recht voor om u gerepareerde/gereviseerde producten te sturen.
  • Als uw apparaat wordt opgestuurd met een defect dat niet zichtbaar of reproduceerbaar is, kunnen er kosten in rekening worden gebracht voor de situatie dat er geen defect is gevonden (zie onderstaande kosten).
  • Als onderdeel van het reparatieproces kunnen we de firmware updaten naar de nieuwste beschikbare versie. Road Angel kan niet aansprakelijk worden gesteld voor persoonlijke gebruikersgegevens die verloren gaan of worden verwijderd.

Reparatiekosten

Als er een reparatie nodig is, kan Road Angel kosten in rekening brengen als het artikel/de artikelen buiten de garantieperiode vallen of als ze onder misbruik vallen. Zie onze beperkte garantie en gebruiks- en verkoopvoorwaarden voor meer informatie. Als het artikel/de artikelen onderhevig zijn aan kosten, wordt u hiervan op de hoogte gesteld voordat de werkzaamheden plaatsvinden.

Reparatietype
Kosten
Hardwarefout
€ 80,00
Softwarefout
€ 60,00

Extra kosten
Kosten
Firmware-updates
€ 39,99
Geen fout gevonden
€ 25,00
Inspecties
€ 25,00
Gedrukte bronnen
€ 5,00

Als u de reparatiekosten weigert, brengen wij £ 25,00 in rekening voor de inspectie en retournering van het artikel.

Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.

Reparatiegarantie

Road Angel garandeert alle reparaties gedurende 90 dagen vanaf de voltooiingsdatum. Deze garantie dekt alleen de oorspronkelijk gemelde fouten, alle andere foutcondities worden behandeld als een nieuw defect en dienovereenkomstig in rekening gebracht. De garantie dekt GEEN schade, ongeacht de oorzaak. Zie onze beperkte garantie en gebruiks- en verkoopvoorwaarden voor meer informatie.

Ons retourbeleid is bijgewerkt op 13 oktober 2019.