Is er iets aan Road Angel dat u ongelukkig maakt? Wij zijn er om u te helpen en willen het zo snel mogelijk rechtzetten.

Wij raden u aan eerst het ondersteuningsgedeelte van onze website of onze FAQ te raadplegen voordat u contact met ons opneemt.

We hebben ondersteunende artikelen die een breed scala aan onderwerpen bestrijken, quick start guides en veelgestelde vragen die het probleem kunnen oplossen. Het is snel, makkelijk en bespaart u de moeite om te bellen of te wachten op dat e-mailantwoord.

Kunt u op onze helppagina's niet vinden wat u zoekt?

Geen probleem, neem gerust contact met ons op en iemand van ons team helpt u graag verder.

Elke klacht die we ontvangen, wordt zeer serieus genomen en we streven ernaar een oplossing te vinden waar u blij mee bent. We gebruiken alle feedback ook om onze diensten voor al onze klanten te verbeteren.

Hoe u een klacht kunt indienen bij Road Angel

1. Bel 0330 320 3030, ons team is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur. Een medewerker zal uw klacht noteren en proberen deze tijdens het gesprek op te lossen.

2. Als de agent uw klacht niet telefonisch kan oplossen, worden de details naar een manager gestuurd die ernaar streeft binnen 48 uur te reageren.

3. U kunt ook een e-mail sturen naar support@roadangelgroup.com. Een manager zal proberen binnen 48 uur te reageren.

4. Als u niet tevreden bent met de oplossing van een van onze managers, kunt u uw klacht indienen bij het hogere management. U kunt contact met hen opnemen via: Road Angel Complaints, Unit 3, Rani Drive, Nottingham. NG5 1RF.

5. Let op, directeuren zijn hier niet om te bellen of te reageren op e-mails over klachten. Deze worden doorgestuurd naar afdelingsmanagers. Alle managers zijn getraind om klachten op de hoogste standaard te behandelen en zullen er altijd naar streven om een ​​oplossing voor u te vinden.

Een klacht oplossen

We zullen altijd hard werken om een ​​oplossing te vinden die voor u werkt. En we laten het u weten zodra we denken dat we een oplossing hebben.

Hoe lang het duurt om een ​​oplossing te vinden, hangt af van waar uw klacht over ging en hoe u contact met ons opnam. Als u telefonisch contact met ons opnam, doen we ons best om uw probleem tijdens het gesprek op te lossen. Als u via webchat contact met ons opnam, proberen we alles tijdens de sessie op te lossen. Webformulieren en klachten per post duren iets langer, maar hoe u ons ook benadert, we streven ernaar om binnen 28 dagen een oplossing te vinden.