Road Angel becomes official road safety partner of Bath Rugby

Road Angel wordt officiële verkeersveiligheidspartner van Bath Rugby

Nog drie Britse steden introduceren schoneluchtzones Lezing Road Angel wordt officiële verkeersveiligheidspartner van Bath Rugby 2 minuten

We zijn verheugd om onze officiële samenwerking voor verkeersveiligheid met Bath Rugby aan te kondigen.

Het meerjarige partnerschap tussen de partijen Blauw, Zwart en Wit en de belangrijkste pleitbezorger voor verkeersveiligheid is gericht op het betrekken van sympathisanten bij het versterken van de waarden van verkeersveiligheid.

Road Angel levert al meer dan 20 jaar toonaangevende automotive-innovatie vanuit het Verenigd Koninkrijk. Inspireren, opleiden en automobilisten machtigen om veiligere bestuurders te worden met Slimme oplossingen voor verkeersveiligheid en snelheidsbewustzijn; terwijl bestuurders, passagiers en andere weggebruikers worden beschermd met hoogwaardige Dash Cam-systemen. Daarmee is het bedrijf het snelst groeiende merk in de sector in het Verenigd Koninkrijk geworden.

Door de visie en het bereik van Bath Rugby en Road Angel te combineren, ontstaat een unieke communicatiemogelijkheid met een oprechte en langdurige samenwerking.

Neil Scanlon, Road Angel Chief Operating Officer , zei: "Road Angel is verheugd om samen te werken met Bath Rugby. We begrijpen het belang van teamwork, het ondersteunen van sport, cultuur en de gemeenschap, evenals supporters om het bewustzijn van onze verkeersveiligheidscampagne te vergroten en de nieuwste producten en diensten te laten zien.

"We delen waarden van toewijding, innovatie en inspiratie. We kunnen niet wachten om te zien hoe onze vertegenwoordiging Bath vooruit helpt voor de rest van het seizoen en toekomstige jaren.

"Onze merkgebonden, gesponsorde sociale berichten die fans op de hoogte houden van de ruststanden van elke wedstrijd op Facebook, Instagram en Twitter, de schermtijd langs het veld van de thuiswedstrijd en verschillende gedrukte posterberichten in het stadion zullen onze missie zeker communiceren. We zijn er zo trots op om ons aan te sluiten bij de prestigieuze community en elitepartners van Bath Rugby om ons te richten op onze gemeenschappelijke doelen."

Hoofd Business Development bij Bath Rugby , Tom Giles, voegde toe: "We zijn verheugd om Road Angel Group te verwelkomen als onze eerste Road Safety Partner. De bekroonde technologie van Road Angel is enorm indrukwekkend en Bath Rugby is er trots op om hun apparatuur te gebruiken in ons wagenpark.

“We zijn verheugd om een ​​langdurige samenwerking aan te gaan met een internationaal erkend merk en marktleiders in hun sector.”