Ondersteuning voor Road Angel Halo Drive Dash Cam

De Halo Drive dashcam-ondersteuningspagina.

Gebruiksaanwijzingen en downloads

Firmware downloaden en release-opmerkingen

Versie 3.5.2.33

Veelgestelde vragen

Wij adviseren een Micro SD-kaart van klasse 10 of hoger met een capaciteit tussen 16 GB en 128 GB. De opnametijden variëren per dashcam.

De Halo Go, Drive en Pro hebben Wi-Fi-connectiviteit voor gebruik met de Halo-smartphone-app. Zorg er eerst voor dat uw dashcam is ingeschakeld en nadat u de app hebt gedownload uit de Appstore of Playstore, gaat u naar de Wi-Fi-instellingen van uw telefoon en zoekt u de Halo-dashcam. Het standaard Wi-Fi-wachtwoord is 1234567890.

De Halo Go, Drive en Pro delen dezelfde smartphone-app waarmee u live previews kunt bekijken, opnames kunt afspelen en opnames kunt downloaden, waarbij de Pro extra functionaliteit biedt in de vorm van GPS- en telematicagegevens. Als u problemen ondervindt met het niet kunnen gebruiken van live previews, het afspelen van beelden of het downloaden van video's, probeer dan uw "Mobiele data" uit te schakelen in de instellingen van uw telefoon voordat u de Halo-app gebruikt.

Neem contact op met ons supportteam op 0330 320 3030 voor meer informatie en ondersteuning.

Ga via de Halo-smartphone-app, nadat u verbinding hebt gemaakt met de camera, naar Instellingen > Camera-instellingen > Geavanceerde camera-instellingen en zorg ervoor dat de optie 'Snelheid weergeven' is ingeschakeld.

Zodra u verbinding hebt gemaakt met de camera, gaat u met de Halo-smartphone-app naar Instellingen > Camera-instellingen > Geavanceerde camera-instellingen. Daar kunt u de afbeeldingen zowel verticaal als horizontaal spiegelen.

De Halo Go, Drive en Pro hebben de mogelijkheid om de SD-kaart te formatteren met behulp van de Halo smartphone-app. Ga met behulp van de Halo smartphone-app, zodra u verbinding hebt met de camera, naar Instellingen > Camera-instellingen > Cameraopslagbeheer. Vanuit dit scherm kunt u de SD-kaart formatteren.

De Halo Go, Drive en Pro hebben een bijbehorende smartphone-app om te helpen bij het bekijken, afspelen en downloaden van opgenomen beelden. Maar als u geen smartphone of compatibele telefoon hebt, kunt u de SD-kaart verwijderen en in een computer plaatsen om de bestanden te bekijken. Houd er rekening mee dat voor volledige functionaliteit de Halo-app moet worden gebruikt.

Neem contact op met ons supportteam op 0330 320 3030 voor meer informatie en ondersteuning.